PATUT KE ?


Assalamualaikum..
ya muamalat . tibe-tibe keluar arab ? huhu :)
tak ku sangka..tak ku duga..sekolaa dah bukaaa..haha!
akhirnye..dapat jugak aku merasai belaja subjek FIZIK,KIMIA,PRINSIP PERAKAUNAN,ADD
MATH..
dengar mule.mule rase cuak..bile dah la
me..Alhamdulillah..best gile !
tak sabar je nak pi sekola,nak belaja.. *me
nyampah..
uke laa..wa pun tahu , bukannye ramai dah pun masuk kat blog wa ni kan..wa tahu korang BENCI, korang TAK SUKE.. a
ku tak kesah laa wey :)
berbalik kepada tajuk entry wa tuh..patut
ke ? ape yg ptut ? ptut ape ?
soalan yang sentiasa bermain dikotak jantung wa ni..
berkait rapat jugak dengan sempena n
ama blog wa nih..
ade masam , manis , masin dan tertinggal , tawar..
yang bab manis mesti ramai orang suka ka
n? tipu tak suke..
tapi bile bab masam..orang buang..
bile bab masin..orang men
gate...
bile bab tawar...orang tak
suke..
susah kan nak puaskan limpa orang ? :)
kan dah pedas ayat..tak payah laa berase..na
mpak sangat.. ^_^
asal tibe.tibe wa jadi jahat nih..? haha! alahai..s
ekadar merenung jauh..
salah ke..?


sebenarnye ape motif wa buat entry nih..dan ape motif korang buat sampai wa tulis entry nih ?
uke laa..actually, wa mintak maaf laa ..if wa tak
dapat nak jadi kawan macam mane limpa korang nak..
kelemahan semue dari wa..dan kebaikan sem
ue datang dariNya..
wa cukup pantang laa . kalau dengar ure-ure m
engatakan bahawa wa ni isteri perdane menteri..haha! forget it..
cukup pantang if kalau ade orang yang buat cerite..(bile mase plak aku wat crite)
tak payah tanye laa.
.
ape kejadahnye laa kalau wa nih nak ape a
ek..orang panggil tu..
sandal ? ke ape..haha! pa
pe laa..
sedangkan dihati aku nih ade penghuni yang tetap kekal..
terime kasih laa dah buat novel u
ntuk wa.. :)
it's so k laa..yang penting wa dan Tuhan j
e tau segale.galenye..
memang wa dah cukup sabar..dan dah c
ukup besar dah pun..
kakak wa cakap..jgn risau laa kalau orang nak me
ngate , mengutuk , mencaci kite..tapi yang penting kite risau laa..bile Tuhan yang mencaci kite..


untuk pengetahuan individu..
alhamdulillah , aku tetap kekal dengan usus kat d
alam hati aku nih..aik ? pelik je bunyi..haha!
tak nak bagitahu pun sebenarnye..tapi mak aku suruh bagitahu..so aku ikut je laa..hee~
tersirat kan ? hihihi..aku taip entry nih dalam kea
daan suke sebenarnye.takde plak tengah marah..
aku tak pernah pun penting kan sape.sape..kecuali a
ku pentingkan diri aku sendiri laa..yelaa..asyik kite je jage orang punye..diri sendiri bile..
same jugak..sebelum kite mengenal orang lain..kenal laa dulu diri kite sendiri kan?
aku tahu..aku bukannye berhak nak berkate-kate seperti di atas..tidak terniat..tidak terlintas..tapi kalau k
orang macam mana..?
pengorbanan kite selame nih..tibe.tibe sie-
sie macam tuh je..
dan tibe.tibe orang pikir lain plak skali dengan novel jugak..
ade pikir kaa ? hebat laa crite aku nih...sampaikan boleh buat ayat pasif dan aktif nih :)
uke laa..tak payah panjang.panjang..dah cukup meluat aek dengar luahan aku...?
hihihi..ape yang ade..kite luah je..kalau s
impan gile jadinye..
ape yang dah berlaku..biar laa berlalu..
ape yang datang kite ambil laa semangat baruu :)
aku mintk maaf sekali lagi..susun semue jari..
dari kanan ke kiri..dari atas ke bawah..ape yang bagitahu dekat atas tadi menusuk kalbu korang..
wa pun ade perasaan..ade hati..dengki
<--- yang ini tak..
kalau ade menipu.tertipu.ditipu..bukan laa betul..
name pun tipu..
enough dah merapu! ha
ha
mungkin ade sebab yang wa je yang tahu..
stop thinking negatif la
a..
wa SAYANG semue..so jgn laa bg wa BENCI..tamo,.tamo :)
kite bersurai aek ?
kemas betul ayat wa kan.haha! terbaekkkkk...
semoge happy ending blake.blake.se
me..hihi ^____^




Tiada ulasan:

Catat Ulasan