HELLO 2012 !

Assalamualaikum warohmatullah hiwabarakatuh :)
SELAMAT TAHUN BARU 2012 =)

agak lame,agak bertahun,agak beragak jugak kan wa tak potpet kat dalam nih..
aritu punye laa rajin sangat macam dah tak muat space nak buat entry..last-last malas plak jadinyer... hee~ :)
dah laa malas aku nak merepek , bukan korang suka sangat kan ?
Alhamdulillah..keputusan PMR pun dah keluar..tapi nak kate straigth macam korang yang bijaksana lagi pandai ta laa kan.. ;)
cukup buat tapung perut aku je..haha!
nak buat camne kan..rezki aku setakat tu je..pape pon aku bersyukur..dan keputusan itu jugak laa,buatkan aku lebih semangat untuk belajar form 4
(tipuu, mase UPSR pon ckp cmtu..)
buat kawan-kawan wa yang berjaya tu..tahniah diucapkan..teruskan kejayaan korang k..wa bangge ade kawan macam korang..nanti dah berjaya jangan lupe wa tau.. ! ^___^
untuk awak..ehem.ehem..gelak aek dapat lebih tinggi dari saya ? alahh stakat lebih satu je kot..hihik ;)

buat kawan wa yang selalu ade disamping wa sebelom PMR & until now..
thank you so much for your kerjasama , suke-suke , gelak-gelak..
itu semue kenangan terindah buat wa..insyAllah..
walaupun sekarang kite pon dah tak berape macam dulu..wa slalu doakan untuk korang...walaupun kite kadang-kadang ade salah faham,tersilap kate,terlepas cakap,keras kepale..itu semue wat kan wa lebih paham erti PERSAHABATAN kite.. =)
terima kasih atas nasihat-nasihat & teguran dari korang..
wa paling untung dapat kawan macam korang semue..

to muney :
Ney, tengs banyak bagi nasihat kat aku..walaupun kadang-kadang aku nih tak pernah nak dengar.haha! tapi mu tetap kawan aku sampai bile.bile..
nanti dah form 4...kite da tak sekelas..tape..ade pengganti aku duduk sebelah mu..hehe

to zaza :
i'm sori if i'm wrong my dear..saye doakan kebahagiaan awk dunie akhirat..amin :) saya pon nak jugak tau! kalau dapat belaja kat mane.mane jangan lue tau ZAWATi =)

to jatie :
tiey , senyum dulu =) ... terima kasih banyak.banyak , sangat.sangat yang tak terhingga untuk mu..sbb teman aku tidur kat rumah, beli burger,jalan.jalan..
dan yang paling penting..mu sentiasa nak yang terbaek untuk aku..aku tahu tu..
tq again.. =)

to ika :
hey budak ! dah lame gile aku rindu kat kau.. menyepi je aek sejak.sejak nih..huhu.. mintak maap kalu aku dah banyak sangat buat kau terase ke ape ke kan.. aku pasti takan pernah lupe kenangan kite =)

to baniey :
kawan ku sejak kecil ! hehe..tahniah ats result mu ^_^ tumpang merasai kejayaan mu tuh :) mu nak pindah boleh.. tapi jangan lupe aku..bawak aku pegi skali kat mana mu pegi..hehe!

to my beloved family :
tengs banyak sangat bagi semangat kat wawa sampai sekarang..walaupun wawa tak cerdik macam umi ayah nak..umi ayah tetap tersenyum untuk wawa...walaupun wawa tahu bukan lah tu yang umi ayah pinta..umi ayah tetap bangge ape yang wawa dapat..
wawa bahagia sangat !

to the only one in my heart :
tq so much for everything that you give to me..and everything you did for us to always love each other.. and i proud of your result!
you always make me happy,you always nice to me,care about me and thank you for the love that you gave me..
i'm really gonna miss you...
i'm really miss your smile,style & everything about you..

i love you so much, and i hope your love is always be mine..

to all my friends : buat semue kawan wawa jgak..tengss for everything & mintak maaf if wawa ade buat silap kat korang semue..bergurau senda dengan korang mungkin ade yang terase..forgive me k ? :)

uke laa.. lepas ni kite layan gambar kenangan aek ?

sebelum tu..jom kite bace doa awal tahun dulu =)
dengan lafaz
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM..


Maksudnya:

Allah SWT berselawat ke atas penghulu kami Muhammad SAW, ahli keluarga dan sahabat-sahabat baginda dan kesejahteraan ke atas mereka.

Wahai Tuhan, Engkaulah yang kekal abadi, yang qadim. yang awal dan ke atas kelebihanMu yang besar dan kemurahanMu yang melimpah dan ini adalah tahun baru yang telah muncul di hadapan kami. Kami memohon pemeliharaan dariMu di sepanjang tahun ini dari syaitan dan pembantu-pembantunya dan tentera-tenteranya dan juga pertolongan terhadap diri yang diperintahkan melakukan kejahatan dan usaha yang mendekatkanku kepadaMu Wahai Tuhan Yang Maha Agung dan Maha Mulia.

Wahai Tuhan Yang Maha pengasih dari mereka yang mengasihi dan Allah berselawat ke atas penghulu kami Muhammad. Nabi yang ummi dan ke atas ahli keluarga dan sahabat-sahabatnya dan kesejahteraan ke atas mereka.

alhamdulillah..semoge kite semue mendapat keberkatan dari-Nya..AMIN..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan